0040 751 299 391 rptoolsromania@gmail.com

Politica de retur

Returul

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și suportând costurile de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la data în care cumpărătorul intră în posesia bunului. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efetuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea. Costurile de transport pentru retur sunt suportate de client. Dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, suma plătită la cumpărare va fi returnată prin transfer bancar în termen de maxim 7 zile de la data la care vânzătorul intră în posesia bunului. În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar (prin platforma Netopia), vă vom restitui suma aferentă produsului returnat în același cont bancar din care ați efectuat plata în 7 zile lucrătoare. Produsele pot diferi ca și culoare sau dimensiuni față de imaginile si textele postate pe pagina web.

Garanția:

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de garanție timp de 12 luni cu posiblitate de prelungire la 5 ani in cazul care clientul solicita reviza la elevatore . Toate produsele defecte în perioada de garanție vor fi returnate la departamentul tehnic cu documentele de achiziție (factură, certificat de garanție). Garanția se acordă conform legislației române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă produsul a fost folosit corespunzător și este valabilă numai însoțită de nr. facturii, dovada plății produsului și certificatul de garanție. Garanția furnizată nu afectează drepturile statuale ale consumatorului prin legislația aplicabilă în vigoare (Legea 449/2003; OG 21/1992) și nici drepturile consumatorului în raport cu vânzătorul.

Situații care duc la ieșirea din garanție a produsului:
Nerespectarea condițiilor de manipulare, transport, păstrare, instalare, exploatare și întreținere;
Produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderea lichidelor, expunere la fox, utilizare greșită sau neglijentă, schimbări voite ale aparatului, păstrarea în condiții improprii;
Intervenții executate de către persoane neautorizate.
Reclamația se face telefonic la numărul: 0751299391 sau prin e-mail la: rptoolsromania@gmail.com
Returnarea produselor se face la sediul societății noastre.
Returnarea produselor la clienți se va face prin curier rapid sau direct din sediu.
Constatarea se face în maximum 48 de ore după care veți fi anunțat de timpul necesar depanării, înlocuirii parțiale sau totale a produsului.

7. Service post garanție:
Toate produsele comercializate de catre VF-Toos beneficiază de service după perioada de garanție. Acest lucru se face contra cost, dar la prețuri speciale pentru clienți. Demersurile sunt asemănătoare cu cele de la garanție.

8. Solicitare de documente produse
Solicitarile pentru documentația produselor achiziționate (carte tehnica, certificat de conformitate, factura) care depasesc 14 zile de la momentul receptionarii acestora se vor face contracost, pretul pentru aceste documente poate sa difere intre 100 – 2000 de lei in functie de documentul solicitat iar timpul de livrare pentru acestea va fi de 5 – 60 de zile.

Legislație

Lege nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor
Lege nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora
Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor
Ordonanța nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Eventualele reclamații primite din partea clienților persoane juridice, nu vor fi luate în considerare.